Pierwszy raz w gazecie ;)



  Wczorajszy dzień był dla mnie wielkim zaskoczeniem. A wszystko zaczęło się od kuriera. Czekałam na przesyłkę, więc kurier pytający czy będę w domu zbytnio mnie nie zdziwił. Natomiast zawartość paczki i jej nadawca - owszem. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie, gdy zamiast ekspresu do kawy znalazłam zestaw patelnia + garnek, a na karteczce dotyczącej nadawcy znalazłam informację "Świat kobiety". Przez chwilę byłam pewna, że nastąpiła pomyłka. Ponowne zerknięcie na adres nadawcy i już wiedziałam - mój przepis jest w gazecie :) Przetrząsnęłam kilka sklepów, zanim znalazłam ostatnią sztukę. Leżała na półce z gazetami, jakby czekając na mnie.




 "Świat kobiety" z dodatkiem 101 przepisów -  właśnie tam znajdziecie mój pierwszy opublikowany na papierze przepis. Szczęściu nie było końca, bardzo miło było zobaczyć efekty swojej pracy w gazecie, którą czytają Polki w kraju jak i poza nim. No i te nagrody... Aż szkoda ich używać, tak pięknie się prezentują ;) No właśnie - nagrody. Pewnie chcecie dowiedzieć się o nich czegoś więcej? No to proszę:


 Nagrodą okazały się wyżej wymienione garnek i patelnia. Ale nie takie zwykłe, zwyczajne, o niee.
Włoska firma Moneta produkuje sprzęt kuchenny najwyższej jakości. Jej linia original ceramica_01 obfituje w produkty z wysokiej jakości ceramiki, doskonale wykończone, gwarantujące przyjemność z użytkowania. W tym miesiącu ja i 4 inne dziewczyny zostałyśmy zaopatrzone w ceramiczne naczynia kuchenne z linii induction. Doskonałe do kuchenek indukcyjnych, sprawdzają się też podczas użytkowania kuchenki gazowej lub na prąd.

 Nagrody ufundowała firma "Hortex".

 Chcę podziękować redakcji "Świata kobiety" oraz firmie "Hortex" za tak wspaniałe wyróżnienie i cudowną nagrodę. Jednocześnie chcę Was zachęcić do wzięcia udziału w konkursie. Co trzeba zrobić? To proste - ugotuj coś smacznego, zrób zdjęcie i wyślij razem z kuponem konkursowym dostępnym w gazecie lub e-mailem. Nagrody czekają, ja już swoją odebrałam :)

Komentarze