Paczka od WINIARY



 Wczorajszy dzień powitałam z uśmiechem. Do moich drzwi zapukał kurier i wręczył mi zgrabną paczuszkę od WINIARY. Jak to się stało? Wszystko dzięki serwisowi marketingu rekomendacji Rekomenduj.to ;) Weszłam na stronę, założyłam konto i wypełniałam ankiety. Dzięki tym trzem czynnościom, uprzejmości marki WINIARY oraz serwisu rekomenduj.to zostałam Ambasadorką Chłodników WINIARY. I w taki oto prosty sposób w moje ręce trafiła paczka, a w niej:



1) 6x chłodnik ogórkowy
2) 6x chłodnik czosnkowo-koperkowy
3) 8x chłodnik buraczkowy
4) ulotki z przepisami dla rodziny i znajomych
5) szablony z wieloma przepisami, dzięki którym mogę przygotować chłodnik idealny dla mnie (którego bazą są oczywiście chłodniki WINIARY)

Ponadto, WINIARY postanowiło zrobić nam, ambasadorkom, miłą niespodziankę. W paczce znalazłam też doniczkę do ziół i nasiona mięty pieprzowej (którą uwielbiam), kopru i szczypiorku. Już nie mogę się doczekać aż mój domowy ogródek wyrośnie, żebym mogła korzystać z tego, co najlepsze.

 Opinii o chłodnikach oczekujcie już niebawem, bo na pewno wypróbuję je bardzo szybko :)


 Masz ochotę testować produkty w zamian za opinie Twoją i znajomych? Lubisz rozmawiać z ludźmi o produktach, które ostatnio kupiłaś/dostałaś i świetnie spełniły swoją rolę? Rekomenduj.to!


 Edit: Chłodniki spisały się świetnie - bardzo proste w przygotowaniu i smacznie doprawione. Jedyne co mi nie pasowało, to zbyt intensywny smak czosnku w chłodniku ogórkowym. Moim faworytem pozostanie buraczkowy, który okazał się najsmaczniejszy z całego trio.

Komentarze