Przejdź do głównej zawartości

Posty

Polecane

Kokosowy pudding chia z musem z czerwonych owoców

Mój pierwszy, ale na pewno nie ostatni pudding chia :) 
Postanowiłam zacząć w końcu troszczyć się o siebie i zwracać uwagę na to, co jem. Zrezygnowałam ze sklepowych słodyczy, gotowych dań, słodzonych napojów gazowanych, energetyków oraz mojej ukochanej kawy. Dlaczego? Czułam się ciągle zmęczona, senna i ociężała. Nie było chwili, żebym czegoś nie przeżuwała - nie z głodu, ot tak, po prostu. Odkąd zdrowiej jem, mam więcej energii.
Ten pudding jest idealny jako popołudniowa przekąska lub szybkie śniadanie. Warto przygotować go wieczorem, by w ciężki poranek zacząć dzień bez pustego brzucha. Równie dobrze sprawdzi się w szkole czy pracy jako szybka przekąska ;)
Potrzebne nam (na 1 porcję): - łyżka chia - 8-9 łyżek mleka kokosowego - garść mrożonych owoców (u mnie mix truskawek, porzeczek i borówek) - pół garstki orzechów nerkowca - odrobina kokosa i jakiś świeży owoc (u mnie persymona) do dekoracji
Przygotowanie: Chia wrzucamy do młynka i delikatnie rozdrabniamy. Łączymy z mlekiem i ws…

Najnowsze posty

Cynamonowe palmiers

Potrawka z mięsa z rosołu

Mac&Cheese

Gorąca czekolada z chilli

Koperty z jabłkami

Czekoladowe pancakes z borówkami

Azjatycka zupa bananowa

Domowy "Gorący kubek" - pure ziemniaczane z boczkiem

Kruche babeczki z kremem limonkowym