Blog roku


 Kochani, jak zapewne zauważyliście, zaczęło się głosowanie na bloga roku 2014. Dlatego też mam do Was ogromną prośbę - jeśli podoba się Wam moja kuchnia, serce które wkładam w przygotowanie wszystkich potraw i chcecie pomóc mi spełnić marzenia - zagłosujcie. To tylko 1,23 zł za SMS , a możecie sprawić mi wielką frajdę. W końcu warsztaty z Jamie Olivierem czekają...

 Każdy jeden głos to dla mnie znak, że podoba Wam się moja praca w kuchni. To też zastrzyk dodatkowej energii i motywacja, by być coraz lepszym i kreatywniejszym. Pokażmy wszystkim, że nie tylko szalenie trudne do wykonania potrawy są pożądane. Udowodnijmy blogosferze, że proste w przygotowaniu dania potrafią być równie efektywne i smaczne.

                                                                                            Wasza, zakochana w kuchni, Ania





Komentarze