Krem czekoladowy z avocado i chili




 Jestem całym sercem fanką czekolady i kakao, w każdej postaci. Dlatego, gdy na jednym z wielu agregatorów zobaczyłam pomysł na krem czekoladowy na bazie avocado i kakao, postanowiłam spróbować. Żeby dodatkowo podkręcić smak, postanowiłam dodać trochę soli i chili, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu przepisowi nudne avocado podbije wiele serc, a dzięki temu zadba o serce. Ten krem to prawdziwa skarbnica cennych składników - magnezu, potasu, tłuszczów nienasyconych (tych, które zabijają cholesterol.).



Potrzebne nam:
- 1,5 avocado
- 6 czubatych łyżek kakao
- 6 łyżeczek miodu lipowego
- 3 łyżeczki jogurtu naturalnego
- szczypta soli
- szczypta chili

Przygotowanie:
Avocado przekrawamy na pół i usuwamy pestkę (poza połówką, która nam zostanie. Jeśli nie wyciągniemy z niej pestki to zachowa ładny kolor). obieramy ze skóry i kroimy w małe kawałki. Wrzucamy z resztą składników do blendera i miksujemy na gładką masę. \

 Ten krem świetnie smakuje na kanapkach, ale myślę że naleśniki z takim nadzieniem również okażą się pyszne.

Komentarze