Ciasteczka z masłem orzechowym





Wracam do Was z nowym przepisem ;) Moje uzależnienie od słodyczy sięga zenitu - nie dość, że wciąż testuję słodycze z kampanii Dr Gerarda, to jeszcze na dziś przygotowałam dla Was przepis na ciasteczka. Dziś wersja z masłem orzechowym, idealna do kawy czy herbaty w gronie przyjaciółek.



Potrzebne nam:
- szklanka mąki pszennej
- pół szklanki cukru
- 1 jajko
- łyżka masła
- 2 czubate łyżki masła orzechowego z kawałkami orzechów
- 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
- szczypta soli
- 2 łyżeczki cukru waniliowego

Przygotowanie:
Masło orzechowe rozpuścić w kąpieli wodnej z masłem. Jajko, cukier, cukier waniliowy oraz sól ubić na puszystą masę. Ubijając dodawać po trochu roztopione masło orzechowe, a następnie mąkę z proszkiem do pieczenia. Ciasto zapakować w woreczek i wstawić do zamrażalnika na 15 minut. Następnie formować dłońmi kuleczki, które następnie spłaszczać i poukładać na blasze do pieczenia wyłożonej papierem. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 160 st. na 12-15 minut. Gotowe odstawić do wystudzenia.





Komentarze