Słodka kampania ciasteczek Dr Gerard - Więcej RAZEM



 Taką oto niepozorną paczkę przyniósł mi dzisiaj kurier. Wiedziałam mniej więcej, co znajdę w środku, ale i tak ilość słodkości wprawiła mnie w bardzo miłe zaskoczenie. Pozostaje pytanie - kto to wszystko zje? :)

 Jestem ambasadorką Streetcom i biorę udział w akcji marketingu rekomendacji dla marki Dr Gerard. Opinie na temat testowanych przeze mnie i moich znajomych produktów będą do bólu szczere, bo taki jest główny cel tej kampanii. Szczere, prawdziwe opinie zadowolonych (jakże by inaczej) konsumentów. A co będziemy testować przez najbliższe tygodnie? CIASTECZKA <3 A nawet mnóstwo ciasteczek, bo twórcy kampanii tak się rozszaleli, że wysłali nam do testowania aż 11 rodzajów słodkości :) Ale przejdźmy do meritum - tak wygląda paczka ambasadorki i jednocześnie moje zadanie (zjedz je wszystkie!):





W środku znalazły się:
- Mafijne śmietankowo-cytrynowe
- KreMisie z nadzieniem śmietankowym
- Rurki waflowe z kremem o smaku śmietankowym
- Pasja. Czekoladki z kremem kokosowym na kruchym ciasteczku
- PryncyTorcik
- Wit'AM ze śliwkami
- Wit'AM z czekoladą
- PryncyPałki klasyczne
- PryncyPałki kokos
- Malti keks jogurt
- Malti kesk czekolada mleczna

 Jak widzicie różnorodność słodkości sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. W miarę testowania będę zamieszczać opinie o kolejnych smakołykach. A póki co - uciekam testować pierwsze z nich w rodzinnym gronie. Bo Dr Gerard to WIĘCEJ RAZEM.

Komentarze