Szczęśliwego Nowego Roku



Kochani! Dziękuję Wam za ten rok. Był wspaniały i pełen inspiracji. Mam nadzieję, że kolejny będzie jeszcze lepszy. Życzę Wam świetnej zabawy sylwestrowej, niezapomnianych wspomnień i oczywiście szczęśliwego Nowego Roku. Niech nadchodzący wielkimi krokami rok spełni Wasze nadzieje i marzenia, pomoże patrzeć w przyszłość bez obaw, a jedynie z uśmiechem na twarzy.

 Kolejny rok minął nawet nie wiadomo kiedy... Działo się w tym roku wyjątkowo dużo, z pewnością nie był to najspokojniejszy rok w moim życiu i w mojej kuchni. Ale za to z całą pewnością mogę powiedzieć, że był bardzo ciekawy. Wiele się nauczyłam.
 Jestem bardzo ciekawa co przyniesie nowy rok. Na pewno przyniesie nowe inspiracje, ciekawe pomysły i mnóstwo nowych przepisów. W końcu jest tyle do zrobienia, tyle do spróbowania. Moje postanowienia w tym roku tyczą się głównie kuchni. Przyjaciółka rzuciła mi wyzwanie - ciasto francuskie od zera. Nie martw się Sylwia, challenge accepted ;) Czego jeszcze się podejmę?

 Postanowienia noworoczne:
* Mus czekoladowy
* Tarta Tatin
* Baclava
* oczywiście Ciasto francuskie
* Ravioli
* Risotto
* Domowe pieczywo
* Domowy makaron

 Jeśli macie jakieś sugestie dotyczące wyzwań kulinarnych, chętnie je rozpatrzę i w miarę możliwości zrealizuję.

Komentarze