Tarta z mięsem mielonym


 Dzisiejszy przepis to mój weekendowy eksperyment kulinarny. Kruche ciasto francuskie, soczysta kukurydza i aromatyczne, dobrze doprawione mięso z odrobiną sera - szybki i prosty obiad, idealny, gdy nie macie ochoty zbyt długo siedzieć w kuchni.

Potrzebujemy:
- opakowanie ciasta francuskiego
- 500 g mielonego mięsa wieprzowo-wołowego
- kilka łyżek ostrego sosu (ja użyłam Firecracker z Heinz'a)
- 3/4 puszki kukurydzy konserwowej
- mała czerwona cebula
- 3 ząbki czosnku
- pasta tikka masala
- tarty ser o mocnym smaku (ja użyłam Bursztyna)
- sól
- pieprz
- 2 łyżeczki cukru
- czosnek granulowany

Przygotowanie:
 Na patelni podsmażamy pokrojoną w piórka cebulę, plasterki czosnku i kukurydzę. Solimy i dodajemy mięso. Smażymy co jakiś czas mieszając. Pod koniec smażenia doprawiamy i dodajemy kilka łyżek ostrego sosu. Odstawiamy do lekkiego przestudzenia.
 Ciasto francuskie dzielimy na 4 lub 6 części i układamy na blasze wyłożonej papierem. Każdy kawałek smarujemy cienko pastą tikka masala i wykładamy na to przygotowany wcześniej farsz. Całość posypujemy tartym serem. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego na 210 stopni na 17-20 minut.


Komentarze

  1. What's up to every body, it's my first visit of this webpage; this blog consists of
    remarkable and really fine stuff in favor of readers.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like the valuable information you provide in your articles.
    I will bookmark your weblog and check again here frequently.

    I am quite certain I'll learn a lot of new stuff right here!
    Good luck for the next!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochani, bardzo się cieszę, że tu jesteście i zostawiacie po sobie ślad. To daje ogromną motywację do pracy nad sobą i starania się jeszcze bardziej. Mam nadzieję, że spodobało Wam się na moim blogu i że zostaniecie na dłużej, by razem ze mną współtworzyć to miejsce.